dresslink


Hej ;)
Nie było mnie tutaj już kilka miesięcy, ale miałam ku temu kilka powodów, a w zasadzie to nadal je mam. Nie będę ukrywała, że piszę ten post ze względu na to, że dostałam już dwie wiadomości od dresslinka-klik z prośbą o pokazanie ostatniej paczki. Nie chcę teraz tłumaczyć dlaczego zawiesiłam działalność na blogu, ale jak tylko wrócę to wszystko wam napiszę. Mogę tylko powiedzieć, że przymieram się do kupna nowego aparatu, ponieważ mój canon jest już na wykończeniu i często odmawia współpracy. Sądzę, że w przeciągu kolejnego miesiąca uda mi się na nowo dodawać regularne posty, postaram się również o nowy wygląd bloga i będę tutaj działała tak, jak w wakacje :D
Co do paczki to są to dwa bluzo/sweterki z których generalnie jestem zadowolona. Jakościowo nie powalają, ale da się je nosić i są cieplutkie. Dodatkowo mam też zestaw pędzli które jak na swoją cenę - nadają się do zrobienia makijażu oraz sztuczne rzęsy, których z kolei nie da się użyć. Są 
bardzo sztuczne, nie ma do nich kleju no i ogólnie to mogę je jedynie wyrzucić ;/

możecie poklikać?;)

 






16 komentarzy:

  1. Kochana linki poklikane, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  2. Poklikalam :)
    Paulinandmee.blogspot.com miło mi bedzie jak skomentujesz nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy :>
    powodzenia :)
    fajne rzeczy, kilkam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez miałam ostatnio kilkumiesięczną przerwę w blogowaniu ale już wróciłam pełna energii. Mam nadzieję,że z Tb będzie podobne. w linki oczywiście poklikałam:)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać regularnych postów :)

    http://crybb-x.blogspot.com/2016/02/wszystko-o-moich-zniszczonych-wosach.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia ! Ostatnie jak z tumbrla *.*
    Pędzelki są ślicznej :* *Bykocur~klik*

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie czekamy na powrót
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja !
    Pokilkałam ;)
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się spodobały zdjęcia, naprawdę ciekawe! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzo-sweterek bardzo fajny, mam nadzieję, że pędzle Ci się sprawdzą :)
    Po klikane
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjecia! W czym je przerabiasz,bo podoba mi się ich klimat?
    Zapraszam również do siebie:
    http://ladyscharlotte.blogspot.com/2016/02/grey-town.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy :D

    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O świetne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń